Jana Income Besar Dari Rumah

INGIN MENAMBAH REZEKI SECARA ONLINE ATAU OFFLINE

Dalam keadaan kos sara hidup semakin mencabar – SHAKLEE ada jawapannya. Ya lah siapa taknak kan duduk rumah dan sambil2 tu dapat income.

“JOIN SHAKLEEE, SIHAT DAPAT, REZEKI PUN DAPAT”

Jika di tanya kepada semua wanita bekerjaya, ramai yang memilih untuk duduk di rumah sambil menjaga anak.  Tidak kira apa alasan atau matlamat mereka, tetapi saya percaya jika mereka mempunyai kesungguhan, ketabahan dan kreativiti, anda benar-benar boleh membina kerjaya yang fleksibel untuk bekerja di rumah.

Dengan memilih Syarikat Yang Tepat pada masa yang Tepat sebagai platform untuk Business Part-Time or Full-Time adalah keputusan terbaik, yang mampu membuat kita hidup lebih selesa :

Shaklee adalah Syarikat Yang TEPAT & STABIL (lebih 50 tahun di Dunia) :

– Syarikat Yang Mementingkan KUALITI & KESELAMATAN PENGGUNA
– Produknya Pemakanan Kesihatannya LENGKAP, Lagi HALAL.
– Industri Kesihatan Yang TERULUNG Dlm Pemakanan Kesihatan

GROUP KAMI BEROPERASI SECARA:

– fully online coaching/discussion melalui FB – jimat masa kualiti
– teknik pemasaran thru FB
– close group discussion tentang Rahsia Menjana Pendapatan
Berterusan bersama Shaklee Malaysia

KENAPA SHAKLEE:

– Tidak Perlu Keluarkan Modal Besar (hanya RM75 Joining Fee)
– Tidak Perlu Simpan Stok Banyak
(sekadar utk cover Emergency Request – COD atau Poslaju)
– Just act FAST, kalau mahu berjaya CEPAT
– Income Bulanan – Anda Yang Decide.. Best Kan?

Rezeki itu Milik Allah, kita cuma perlu menjemputnya sahaja. Berbagai-bagai cara Allah ilhamkan utk kita.

Rasulullah S.A.W. pernah bersabda yang bermaksud :

“Jika sekiranya kamu bertawakal kepada Allah dengan sebenar-benar tawakal, pasti Allah akan memberi rezeki kepadamu, seperti Dia memberi rezeki kepada burung-burung yang terbang di pagi hari dengan tembolok kosong dan waktu pulang kesarangnya pada waktu petang, temboloknya sudah penuh.”

 Alhamdulillah dengan Shaklee, hidup saya sekeluarga memang berubah. Siapa sangka duduk di rumah pun boleh buat income 4 angka malah Insyaallah  5 angka pun boleh lah. Dan saya pasti ramai ibu-ibu bekerjaya mahupun surirumah di luar sana mengimpikan benda yang sama kan. Saya dan rakan downline saya sudah mencapainya, Anda bila lagi?  – Syukur diberikan rezeki berniaga produk Shaklee. “

“JOIN SHAKLEEE, SIHAT DAPAT, REZEKI PUN DAPAT”

Berminat? Add saya di FB Bib M Nasir dan pm saya. Saya akan membalas sebarang pertanyaan anda. Anda juga boleh call saya di 012-5080250 untuk bertanya dengan saya. Bagi yang sudah bersedia untuk menjana income besar dengan Shaklee call sahaja saya untuk mendapatkan sedikit maklumat dan boleh isi terus Borang daftar Ahli.

Leave a Reply

