ESP – Soy Protein Isolate Powder

Kelebihan ESP Shaklee

ESP kaya dengan protein.Protein adalah rangkaian asid amino yang bersambung antara satu sama lain ataupun boleh dikatakan nutrisi penting yang terdiri daripada lemak, vitamin, mineral dan air. Setiap bahagian badan kita terdiri daripada protein iaitu kulit, rambut, otot, darah, organ badan, mata, kuku,tulang dan air di dalam badan. Oleh itu kesemua sel – sel badan dibina oleh protein. Jom baca apa kelebihan2 ESP Shaklee ni. Sekali baca mesti nak cuba.

Ini adalah kelebihan ESP Shaklee yang biasa anda dengar

  • Membantu melancarkan penyusuan susu ibu
  • Membantu meningkatkan penghasilan susu ibu dengan lebih pekat dan meriah.
  • membantu badan ibu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim …Yummyy… menjadikan bayi anda cepat kenyang dan kurang meragam.
  • Membantu menghilangkan jeragat dan parut di muka (parut jerawat juga)
  • Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur
  • Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan
  • Membantu tumbesaran fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum
  • memberi tenaga berpanjangan kepada badan dan meningkatkan kesihatan tubuh secara menyeluruh
  • Membantu mempersiapkan badan ibu untuk penyusuan yang lancar lepas bersalin
  • Untuk yg mengalami masalah kesuburan, ESP membantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yg sihat.

Tapi kalau setakat kelebihan ESP Shaklee yang di atas, ada pula yang cakap mcm tak berbaloi dengan dengan harga. Sebenarnya ESP ni lelaki , perempuan semua boleh amalkan tak kira dah kahwin, belum kahwin semua boleh… haaa jom tengok lagi apa kelebihan ESP Shaklee ni utk tubuh bdn

  • ESP meningkatkan penyerapan protein, mengatasi masalah angin dan ketidakselesaan perut, mengatasi masalah gastrik.
  • ESP mengurangkan paras kolesterol dalam darah sebanyak 23% 60 kajian menunjukkan protein soya meningkatkan ketumpatan tulang 2 kajian menunjukkan pengamalan ESP dan Vitamin E serentak merendahkan sehingga 40% LDL (kolesterol buruk) yang membawa risiko darah tinggi dan sakit jantung
  • 4 kajian menunjukkan ESP menghalang LDL (kolesterol buruk) dari teroksida bagi mengelakkan risiko strok dan arteri tersumbat yang membawa kepada sakit jantung
  • ESP menghalang pembentukan batu karang yang biasa dialami oleh lelaki
  • ESP mengelakkan kerosakan buah pinggang. Protein haiwan boleh rosakkan buah pinggang tapi protein dari soya akan melindungi buah pinggang
  • ESP mengandungi kandungan protein lengkap dan isoflavene mencukupi di mana isoflavene adalah bahan semulajadi yang diperlukan badan untuk melawan kanser
  • Protein dan isoflavene dalam ESP bertindak serentak untuk menghalang sel tidak normal untuk terus membiak menjadi sel kanser
  • Protein soya menghalang sel kanser dari merosakkan arteri dan menyerap nutrisi dari badan
  • Protein soya meningkatkan aktiviti sel darah putih yang merupakan sistem pertahanan badan kita dalam melawan serangan, penyakit dan jangkitan bacteria/virus Lysine dalam ESP jika diamalkan dengan Vitamin C mengurangkan risiko kanser usus sebanyak 90%
  • ESP jika diamalkan dengan flavanoids mengurangkan risiko kanser payudara sebanyak 10x ganda
  • ESP jika diamalkan bersama Shaklee Carotomax dan Ostematrix mengurangkan pembiakan sel kanser sebanyak 10x ganda Protein
  • ESP menggalakkan proses pemulihan sel rosak kepada sel sihat untuk fungsi badan yang sempurna
  • ESP terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam lamanya
  • ESP membina sel otot, kulit dan hormone yang seimbang, menyokong sistem imunisasi badan, dan menyokong kesihatan jantung dan prostat(lelaki)
  • ESP mengawal ‘mood swing’ pada wanita ketika PMS dan wanita menopause

Woww. banyak kan kelebihan ESP Shaklee ni kan. Sebab itu jugalah ianya Hot Produk Shaklee. Pendek kata 1 canister berharga RM150 tu boleh diamalkan oleh seisi keluarga.

TESTIMONI ESP SHAKLEE

ESP Shaklee membantu dalam melancarkan penyusuan susu ibu.

susu banyokkkk

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s